Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

12 Ağustos 2009 Çarşamba

Yoksa siz hala bekar mısnız?

Nedir bu evlendirme telaşı anlamış değilim...İnsanlar kendi dertlerini unutmuşlar çöp çatanlık peşindeler...Neyse bu alışık olduğumuz bi durum zaten..Akrabalar arkadaşlar filan sürekli birilerini bulmaya çalışırlar filan hadi bu anormal değil diyelim ama nedir o tv programları..Her kanalda bir tane.Program yapılıyor bir de oraya katılanlar oluyor yetmedi bir de o programlar izleniyor hatta reyting rekorları kırıyor.İşin bir başka ilginç yönü katılanların karşı cinste aradıkları kriterler; ev araba yat kat ..kriterleri duyunca katılan kişiinin eş değil de iş ortağı aradığını filan düşünüyorsunuz...Artık programlara da alışmaya başladık ya da umursamamaya başladık..ama en son yok artık yanlış duyuyorum galiba dedim..Bir radyoda bayan aramış evlenmek istediği kişinin özlelliklerini sayıyordu meğer radyoda da bu tarz programlar oluyormuş..Bunca çabaya rağmen hala bekarsanız Tebrikler:)

Hiç yorum yok:

İzleyiciler