Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

9 Ağustos 2009 Pazar

Facebook Saçmalığı

Şu face e gıcık oldum bugünlerde..Neler oluyor biri bana anlatsın..Abuk sabuk şeyleri paylaştığımı iddaa eden face i kapatmak üzereyim..Kulüp olmasa zaten çoktan kapatmıştım..Önüne gelen face den ekler kabul etsen bi türlü etmesen bi türlü..Ortaokulda meraba bile demediğim adam face de eklemedim diye sitem eder..Hey Allahım yarabbim..Bi de son günlerde abuk sabuk şeyleri paylaşıyorum farkında olmadan..Sonra bi de insanlara durumu anlat..Zaten face de video paylaşım sitesi oldu çıktı...Bunun yanı sıra arkadaşlık sitelerine de örnek oluyor face..Bir arkadaşınız sizi ekliyor..Arkadaşınızı kabul ediyorsunuz sonra da listesindeki bir sürü gereksiz kişiyle muhatap oluyorsunuz::@ Kısacası "ne mutlu face i olmayana!"..

Hiç yorum yok:

İzleyiciler