Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

9 Ağustos 2009 Pazar

Harika bir lezzet!!!



Sıcakların arttğı şu günlerde konuklarınıza ikram için hafif ve pratik bir lezzet..Arkadaşlarımın ve annemin en sevdiği tatlı..Yalancı tavuk gögsü...işte tarifi:150 gr. margarin, 1 su bardağı un, 1 kaşık nişasta, 1,5 su bardağı şeker, 1 paket vanilin, 1 litre süt. orta boy tencerede yağı eritin. un ve nişastayı yağa ekleyip biraz kavurun. sonra kalan malzemeleri de ekleyip yoğun bir kıvama gelinceye kadar karıştırarak pişirin.ben vanilyayı enson ekliyorum..isteğe göre damla sakızı da ekelyebilirsiniz..bence çok yakışıyor damla sakızı denemenizi tavsiye ederim.. ateşten alıp mikser ile birkaç dakika karıştırın. bir kısmını borcama boşaltın(püf nota; borcama yaymadan önce borcamın tabanını ıslatmanız servisi kolaylaştırı..aksi takdirde tatlı borcmaa yapışıyor ve çirkin bir görüntü oluyor..boşalttığınız tatlı üzerine muz çilek vs vs vs:) mevsim meyveleri ekleyebilirsiniz..ben kış aylarında ikram bisküvi ekliyorum iki paket aama yaz döneminde meyve daha hafif oluyor..sonra kalan kısmı da üzerine eklleyip dolapta bir süre bekletin.. dolaptan aldıktan sonra üzerine -benim yaptığım gibi- çiçekler yapabilrsiniz..Genelde tarçınla yapılan süslemelerde ben tercihimi bitter çikolatadan yana kullandım..bu çiçekler için önce kağıttan kalıplar hazırlıyorsunuz..(kağıt üzerine çiçek resmi çizdim sonra onu kestim..)kestiğim kalıbı tatlının üzerine koydum boşta kalan yerlere çikolata serpiştirdim..veee bu görüntüyü elde ettim:) afiyet olsun....

1 yorum:

eda kara dedi ki...

Ben çok merak ettim bu tatlıyı.Evde deneyeceğim bakalım seninki gibi göze ve damağa hoş gelecekmi:)

İzleyiciler