Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

15 Aralık 2009 Salı

Neler Oluyor bana..

Sorma buara şu halimi:S sorarsan birsürü olumsuz şey duyabilirsin ki bu hiç hoşuma gitmez..Vizeler,vize arasında sağlık sorunları ve daha birsürü şey..En son vizeler bitti projelere bir mola verdik Kpss ye devam dedik sözüm ona rahata erdik derkeeeennnnn diş ağrıları başladı:S Şimdi fakültedeki diş hekimi adayı sevgili öğrenci arkadaşları ve en son gittiiğim diş hastanesindeki sevgili doktorumu sevgiyle anıyorum:@:@ Diş konusu her zaman çok önemli olmuştur benim için..Dişlerimin bakımı ve sağlığına her zaman özen göstermeme rağmen diş ağrısı çekiyorsam sebebi son iki seferdir diş hekimlerinde yanlış seçim yapmamdır..Yıllardır dişlerime kuzen Emel ve Oğuz abi baktığı için başka diş hekimine ihtiyaç duymadım.Onlar gidince de böyle oldu işte.Diş ağrısı kadar kötü bir şey var mı acaba:S Ağrı eşiğim düşük kabul ediyorum ama yine de diş ağrısı da çok kötü kimse inkar edemez.Dün ağrımı karanfille bastırdım ama bugün sabredemedim artık ağrı başladı yarım saat sonra diş hekimindeydim.Tanışmamıza rağmen adımla hitap etmek yerine sürekli "güzel kız" diyen sevgili doktorum yapacağından geri kalmadı ne yazıkki..:(:( Hayatımda canımın bu kadar yandığını hatırlamıyorum..Biraz daha uğraşsa kesin ağlayacaktım..Ne kadar engel olmaya çalışsam da işine devam etti mecburen:S Bir kez daha giderim bidaha da diş hekiminin önünden bile geçmem :( Ancak Emel' e izin veririm artık başka kimseye gitmem.Umarım gerek de kalmaz..

Fatma Akbulut
15.12.2009 Salı

Hiç yorum yok:

İzleyiciler