Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

15 Ekim 2009 Perşembe

OMU de Bilişim Günleri

OMÜ Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü yılın ilk bilişim etkinliğini düzenliyor!!!

19-20 Ekim 2009 tarihlerinde Atakum Kampüsü OMÜ Sahnesi'nde!!!

Program

19 Ekim 2009
_______________________
10:00 - Bilişim Sergisi Açılışı
11:00 - BÖTE Tanıtım Programı

12:00 - Öğle Arası

13:00 - Microsoft Certificied Application Developer | SOA Danışmanı
Gökhan Öztopuz

Konu;

Web Temelleri
Web servisleri
Ajax örnekleri
Azure
Bulut Bilişimi



20 Ekim 2009
____________________
Microsoft Regional Director, MEA | INETA Turkey Lead | Silverlight MVP

Daron YÖNDEM

10.30-12.00 Silverlight 3.0

13.00-14.30 LINQ ile veritabanı erişimi

15.00-17.00 Silverlight



Katkılarından Dolayı OMÜ BÖTE'ye çok teşekkürler, OMÜ BÖTE ile birlikte düzenlediğimiz Bilişim Sergisi'de bu tarihlerde olacak.

Bilişim Sergisi 2 gün boyunca açık olacak.


Bilgisayar ve Teknoloji Kulübü, Live@Edu ve BBBÖ standlarımız açık olacak!
BBBÖ standında bizzat ben olucam:)

Hiç yorum yok:

İzleyiciler