Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

7 Eylül 2009 Pazartesi

Tebrik

Sevgili arkadaşım Kübra'yı gösterdiği başarıdan dolayı tebrik ediyorum..Kulüp için yaptığı çalışmalar adına -kulüp ün diğer kurucusu olarak- kendisine teşekkür ediyorum..Artık MSP (microsoft student partner) olduğuna göre güzel çalışmalar bekliyor bizleri..Ben yine herzamnki gibi katılabildiğim oranda toplantılara katılırım tabi ki ama onun dışında kulüpe her zaman destek olamaya devam edeceğim ...Kulüpü kurarken hayal edemeyeceğimiz çalışmalar yaptık bu yıl bize birçok katkısı oldu kulüpün ama en son Kübranın MSP olması en güzeliydi..Tekrar tebrikler...

1 yorum:

Kübra KÖSE dedi ki...

Çok teşekkürler Arkadaşım. :)
Bu yıl süper etkinlikler var aklımda! bazılarını bir kaç arkadaşa anlattım gerekli ayarlamaları yavaş yavaş yapmaya başlamak için, özellikle 1 si süper olacak eğer yapabilirsek.

evet bu kulübü birlikte kurduk, hayal etmediğim işler yaptım kulüple, ve daha fazlasını da yapacağız umarım.

İyi dileklerin için teşekkürler. :)

İzleyiciler