Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

10 Eylül 2009 Perşembe

€CRİN



Sevgili Ecrinim'ee...

09.09.09 günü hayatımıza kattıklarının tarifi zor halacığım ama nacizane elimden geldiğince bişi ler karalamak isterim..

Ablan Elif Nazı ilk ben kucağıma almıştım o zman hissettiğim duygular bu defakinden çok farklıydı ..Tecrübesiz halaydım o zman mutluluk şaşkınlık karmakarışık yani..Seni ilk baban almış kucağına gözgöze gelmişsiniz çok mutlu olmuş ..Bense ancak odaya gelince görebildim seni..Biz kapıda beklerken çok güzel bir kızınız oldu demişlerdi ama bu kadarını beklemiyordum..Seni gördüğümde resmen bayıldım..Bembeyaz tenin,küçücük ağzının üstünde fındık burnun..sarıya dönük kıvırcık saçların..eve geldiğinde daha net gördüm galiba gözlerin renkli mi olacak ne?Seni en çok ben merak ettim ben bekledim galiba..Bu defa yeğenim bana benzeyecek dedim ama yine olmamış..Fiziksel olarak benzemesen de ablan gibi huyun bana benzeyecek..Kaçınılmaz son..Çünkü "kız halaya çeker"..Bakalım ablan kadar sevecek misin sen de beni..Ben ikinizi de çok seviyorum en kıymetlilerim.

Yüzünden kat kat güzel bir bahtın olsun..Kötü insanlar hep uzak olsun senden, kötülüklere hep yabancı kal..HOŞGELDİN hayatımıza..

Sevgiler...Halan

Hiç yorum yok:

İzleyiciler