Hakkımda

Fotoğrafım
Samsun/merkez, Türkiye
19 Mayıs 1981 Vezirköprü doğumlu..23 Nisan ilköğretim,Anadolu Meslek Lisesi Bilgisayar bölümü,O.M.Ü Amasya meslek yüksekokulu bilgisayar programcılığı,O.M.Ü BÖTE 3.sınıf öğrencisi..BBBÖ Eğitmeni, Kurucusu olduğu OMÜ BTK(Bilgisayar ve Teknoloji Kulubü) Denetleme Kurulu Üyesi,eğlenceli bir arkadaş, gerçek bir dost, kimine göre gıcık kimine göre uyuz ama genelde sevimli:):)Bilinen diğer adlarım idealist_kuzu(en çok kullandığım) aslı Sürüden ayrılan idealist kuzu olduğu halde kısaltarak böyle kullanıyorum arkadaşlar onu da kısaltıp kuzum derler genelde:),bitlilimon(çok yeni),Bitli Böteli,elma kurdu, fat(arkadaşların en çok kullandığı)""fatma fatma nereye kaadr artık fatıcam"" dedim adım fat kaldı:S

31 Temmuz 2012 Salı

Ne güzel oluyormuş yazdığım eski yazıları okumak..:)) Neler de yazmışım..Eski yazıları okuyunca yazmam gerektiğini fark ettim :) Manevi detoks ayı , 11 ayın sultanı Ramazan geldi çattı yine..Nasıl da özlemişim iftar telaşlarını, ezanı bekleyişleri..Bu Ramazanın ayrı bir güzelliği var; köyümde olmak..Çocukluğumdaki ramazanları yaşatıyor bana ..Değişen çok şey var, ben mesela :)Köy eskisi kadar kalabalık değil, eski komşularla çok sık görüşemiyoruz..Ama ben yine de elimden geldiğince köye yakışır bir Ramazan olması için uğraşıyorum..Ayrıca yemek yapmaya çalışıyorum, bloguma yeni tarifler eklemek için.. Akşamları balkonlarda içilen semaver çayları, bahçelerden elma toplamak, bahçeden semiz otu toplayıp salata yapmak,sebzeleri dalından koparıp yemek..Daha ne olsun..ŞEhirin gürültüsünden, sıcağından, kalabalığından kaçmak; kafa dinlemek, içsel yolculuklara bilet kesmek..Gerçekten çok ihtiyacım varmış bunlara..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba hanımefendi. bloğunuz ve yazılarınız çok güzel. anlatımınız akıcı ve kolay okunuyor, sanki sohbet tadında. duygu ve düşünceleri ifade etmekte çok başarılısınız. umarım devam edersiniz yazmaya. sizi takip etmeyi çok isterim. rica etsem bloğunuza ABONE OL kısmını da ekler misiniz?

İzleyiciler